Fáradt vagyok

 2009.08.10. 08:02

fáradt vagyok fáradt vagyok fáradt vagyok aludnék puhán fáradt vagyok fáradt vagyok fáradt vagyok nem akarok gondolkodni fáradt vagyok nincsenek gondolataim fáradt vagyok fáradt vagyok erdőben nézném a köldökömet fáradt vagyok fáradt vagyok fáradt vagyok nem mozogni fáradt vagyok fáradt vagyok fáradt vagyok pörgéstelenül fáradt vagyok fáradt vagyok fáradt vagyok nem nézek fáradt vagyok fáradt vagyok fal vagyok fáradt vagyok nem beszélek fáradt vagyok fáradt vagyok fáradt vagyok élek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldzazie.blog.hu/api/trackback/id/tr991299679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása