tervek és nem tervek

 2009.08.12. 06:54

Nahh nem is ezen a hullámizé vitorláson jár a pótagyam most, hanem az andalúz csavargáson. Vannak benne már most nagy csendek, rákattantam a területre és összeírtam, mi az amit én várok egy ilyen menéstől, mi az amit megnézni és mi az amit megérezni akarok.
Most jön a csattanás Marbella fontossága és a hegyi faluk bája közt, az alaktalan szállodamenet és a nekem tetsző régi épületekben uralkodó vasszékes ezerszín között. Eleve nem igazán akarok egy éjszakát Madridban dekkolni és bevállalom a 6 órás buszozást 17 euróért a 76 eurós csodavonat helyett. Találtam egy csomó csudavarázsú kisebb falut, ahol van azért kasztanyettacsattogásszag, vannak helyek ami mellett nem megyek el, kiástam az Alhambra világát és imádok sikátorokban csavarogni akárhol. Rákattantam, igaz, ez egy csudavilág tényleg, ha jól csinálom. Valahogy a tengerpartokkal úgy vagyok, hogy oda bármikor gombért lehet menni, akkor az a gondolat legyen, hogy döglök a napon és kagylót szedek homokban rajzoló lábujjal, de ez az út nem teljesen ilyen lenne és keverni nem szabad, csak ha szakaszolhatod. Most pedig annyi idő nincs benne, tíz nap nem éppen köldöknézős életet ad ha látni is akarok. Naszóval kuss van egyelőre, összeírtam az én saját lábon megélendő és megnézendő cuccaimat és várom a reakciót.
Itt a bambatúristamenü úgy hirtelen:
Sevilla zsidónegyed, katedrális, Alcazár
Córdoba: a világ legnagyobb mecsetttye és a mór fíling
Ronda: útközben
Malaga Picasso mert miért ne,
Nerja és csavargás a tengerparton
Gibraltár, mert illik odamenni és beleköpni a vízbe,
Granada Alhambra ide köll előre jegyet venni mert korlátozott népet engednek be
a többi igény szerint :)
Az első reakciót már megkaptam, hejj a korlátok félések XXI. századi kényelem és gátak: éjjel biztosan karambolozik a busz és hogy lehet hat órát ülni rajta, bizalmatlan szemremegtetést a nemár kommersz szálloda ötletemhez is, szóval izélek.
Hogy a jóisten adna nekem olyan utazóstársakat akikben van kíváncsiság, kalandvágy, vágynak az ismeretlenre, nem annyira sportosak, ugye, mint akiket ugyanezzel a mentalitással találtam, de nem is olyan eltévelyedett elengedhetetlen megszokásokkal mőködnek, akik belehalnak abba, ha egy nap nincs éppen melegvíz.
hehh.
Mi lesz ebből?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldzazie.blog.hu/api/trackback/id/tr961304379

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: TajirQQ 2019.05.06. 07:57:01

Miért nincs barátnőd?-Hogyan szerezz barátnőt? - Hogyan szerezz barátnőt könnyedén?

Trackback: PokerQQ 2019.05.05. 06:07:57

A világ 10 legdrágább festménye - All You Need Is Art

Trackback: BandarQ Online 2019.05.04. 02:45:12

Colt: Szeretettel mindenkinek, aki belefullad a melóba - ɐɹúʇlnʞqnzs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása