natezene

 2010.03.20. 10:33

itt tartok most

https://www.youtube.com/watch?v=JgiGrXpOhYg&feature=related

a folyamat előzményeként kaptam egy felháborodott ajtónyitást, hjahh anya, nem éppen épületes dolog, ha arra ébredek szombaton, hogy Nirvánát bömböltetsz, de ezt a kis hangot leszereltem egy házi gyártású lanyha tojásos lecsóval és tovább folyamatolok.


és onnan kezdődött, hogy rákattantam a Stargarden cuccra már csak abból kiindulásilag, hogy hajdanvolt valóm jutott eszembe, zsenge 14 évesen a szomszéd lépcsőházban lakó fiútól kaptam az első csók élvezetét és az első Deep Purple lemezt is ő dugta a kezembe, a szerelem akkor annyiból állt, hogy versenyeztünk zeneileg, hehh több lakó karcsú fintorát leszerelve, mivel a két lakás erkélye vagy két méterre volt egymástól, de a bejárat az ifjúság tiltása alatt beszerelve, szóval az erkélyen át mutattunk egymásnak zenéket, szólnia kellett annak rendesen és néztük egymást majd kézenfogva elbillegtünk a boltba kenyérért és vajért.

szóval Stargarden, éppen olyan kivénhedt hippidizájnú némbereknek való eladástechnikával megspékelt cucc, amit bevesz a gyomrom, aminek magam érzem sokszor, a közösségélményeimmel, a zenébeüléssel, a fent nemnevezett (jahh sanyivót) hanyattfekvősen is érezhető zenei élményeimmel felvértezve szóval kell nekem az a hangulat amiben közösségérzés van és emberek és a gitárujjú szerelmemmel majd teljes bőrfelületen egymásratapadva éppen a látogatási technikán agyaltunk tegnap, hogyan élvezzük a két napot együtt szabadon.

közben edzem magam.

mondjuk John Mayallra, és ezt a dalt kaptam.
közben.
utána.

így kezdődött.

a dal jön, csak emésztem, ha lassan kihánytam, ideteszem.

jahh
 

nagyon szépen megköszönném, ha valaki elárulná nekem, hogy lehet ide szépen ablakosan jutubolni...

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldzazie.blog.hu/api/trackback/id/tr381854128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása