Bejelentés magamnak

 2009.08.07. 06:33

Hehh

Akárhogy nézem, rázódik helyre az agyam.

Elkezdtem merni angolul levelezni, vagy harminc dumálásra potenciális egyed kattant rám a világ minden tájáról és eddig szépen eltettem őket forraltboros téli estékre, majd eljátszom velük tudományosan, ki kell nyílni a világ felé kapcsolatilag gondoltam, ugye menni kell majd, ma pedig szépen megírtam az első levelet. Nahh

Elkezdtem egy szakanyagot fordítani, ugye angolból megint, ott az vágott képen, hogy illene újra tisztességes szintű agymunkába esni, vannak emlékeim ilyenekről és jéééé, megint jólesik, nem csak kenem a rizsát, hanem értelmesen dolgozom.

Na akkor.

Az egykori öregedésemmel kapcsolatok kommentre csak annyit válaszolnék most, ugye milyen ember leszek öregkoromra, hogy kíváncsi és érdeklődő tuti és csóró ugyannem.

Másmilyen lehetek.

És aztán elkezdtem cicázni egy hímneművel, jelentem, gyakorlásra jó lesz, élvezem.

 

És akkor jött a Tenkes kapitánya...

Reggel van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldzazie.blog.hu/api/trackback/id/tr501294017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása