"God's away on Business"

 2009.08.13. 07:29

A címet Waitstől loptam mikozben itt tökölök a dal szövegével és hintázok a szakállas fejű faarcok és a tíz órási tárgyalásom közt, benéz az ablakon egy piros napernyő és belefúrom a fejem a virágaimba. Azzal az emberrel tárgyalok, akivel némi üzleti előélet után véletlenszerűen együtt síeltem egy semmeringi napot, március közepén vagy tizetöt fokban baktattam talpig beöltözve teljes terjedelmemben a Batthyány téren, majd megdöglöttem a melegbensícucc cipeléstől és egyszercsak egy ugyanilyen groteszk alak jött szembe velem. Azt hiszem, egy helyre megyünk...Szakadt a hó egész nap, figyelni kellett még a hegyek árnyékát is, élveztem a kintlevőségemre figyelést a lábam mozgásával együtt és mentem mint a szél egész nap, még a látásomat is szervezni kellett így délután bevágtam magam a hüttébe, a kabátomból patakokban folyott a víz és hasonló állapotban előkerült ez a jóember is, a tökéletes felsőcucca alatt a tökéletes alsócuccában és tökéletes forralt borokkal szárítottam vele magam. A tökéletes cigizésem mellé a tökéletesen szétázott fejemmel szemben elővette a tökéletesen vízhatlan szivartartóját benne a tökéletes szivarvágóval és megpecsételte beszélgetésünket egy tökéletesen kielégült arcú közös dohányzással. Hát ma tökéletesen tárgyalunk, az istenek is kérem, néha üzletelnek. Jutott eszembe. Pont.

Tudod, minden embert úgy élek meg, mint egy hullámot. Előkerül, megemel, ki kisebbre ki magasabbra, van amelyiket csak átlábalok vagy haragosan belelépek az ívébe, van akinek hagyom magam, kiterjesztem a testem és nyitott szemmel repülök vele egy ideig, aztán vagy kidob a partra és lenyúzza a hátamat a homok vagy éppen messzi vizen ért utol ott, ahol én is mozgok és csak kidob magából vagy ringat a mélyben is és újra hátára vesz és képes vagyok újra kitárulkozni, nem tudom. Azt sem, hogy ez ugyanaz a hullám vagy eleve nem lehet ilyen talán másik és azt hiszem, néha egy új mozgásra én sem ugyanúgy reagálok, más helyzetemben ér utol és sosem lesz belőle ugyanaz, mint azelőtt.

Hjahh vannak kisebb és hosszabb hullámok, ugye.

God's away on Business

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldzazie.blog.hu/api/trackback/id/tr751306437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása