maradandó

 2009.09.06. 19:37

Tudod, én nem vagyok sem becsületes, sem őszinte de te se vagy az és tudom, hogy át fogsz vágni. Meglopni fogsz, mert a fényképezés ott kezdődik, hogy nekem szeretnelek kell és szépnek látnom téged. Te intelligens, gyönyörű nő vagy, ami nem igaz, de én volt, amikor annak láttalak. Mert tudsz intelligens és gyönyörű lenni. Te pedig csak átvágsz engem majd és nem veszed észre azt amikor én kiadtam magam neked és nem fogsz adni rá lehetőséget, hogy az én szememmel ezt megmutassam. 

Törölni kell.

Az életben hat képed legyen csak, amin egyéniség vagy, amiken átsüt az intelligenciád, amin ettől vagy gyönyörű és lehet, hogy te undorítónak, bájtalannak alaktalannak vagy éppen egy bamba foltnak látod magad de én odaadtam neked azt magamból amikor te te vagy.

Csak engedd megmutatni.

Csak hat képed legyen.

A többit törölni kell.

Nem fogod letörölni.

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldzazie.blog.hu/api/trackback/id/tr691364319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása