"Are You Interested?"

 2010.01.15. 08:00

Úgy gondolom, minden és minden szétszedhető semmire és összarakható olyan egésszé ami a minden. Őrizgetheted és kapaszkodhatsz a mindenedbe és egy perc alatt semmivé szedem, de teremthetek nekem a sok kis semmiből is mindent, amit őrizhetsz és kapaszkodhatsz bele. Ráadásul ez nem az én mindenhatóságom, hanem bárki mindenhatósága, a csoportos gyilok kis hangyakánt szétszalad majd új egységbe fejlődik, összebújnak a zöld girnyókok egy másik alakzatba és innentől ez lesz a te életed.

Vagy az enyém.

Kiteszem, beveszem, rakogatom, szeletelem, agysejteket irtok ki és másikakat nádpálcával nevelek, zoknit húzok az érzelmeimre, hogy puhán lépjenek és padlót teszek alájuk szálkátlant, csúszós szálka ellen de hasraesés ellen nincs védelem.

Úgy jött be a világomba, mintha mindig is ott lett volna, úgy vetkőztünk le mintha csak a következő falatot tenném a számba. Nem volt ott, hogy hájas a hasam, vagy nagy a fejem vagy akármi, a most mit szól meg a most mi lesz, benne sem volt az a testéhes dugjunkmá kézmozdulat és a kitapasztalt célratörés sem, de a fékevesztett tűz sem itt lakott, hanem valami más és meleg természetesség nőtt ebbe a szobába. Nem kellett letenni az én életem és nem tette le az övét, ott volt velünk minden úgy ahogy van és sorba vettem az aktusra használható szavakat de egyik sem volt ez, nem dugtunk, nem szeretkeztünk, nem keféltünk, nem jó az sem, hogy szerelmeskedtünk, nem.

Úgy nőttek a dolgok egymásután ott ahol voltak, születtek és nem szabott senki korlátot nekik, nem kell az én testembe felelősségérzetet lövellni és én sem szorítok rá ígéreteket, nincs elvárás és nincs ítélet. Nincs kezdet és nincsenek sarkok és ezt a helyzetet nem tudtam elmondani nagyon régen senkinek, mert dobozol, téteket tesz, fél vagy éppen többet gondol bele cselekedetekbe, előzmények kellenek és fenére vett következményeket gyárt, feleslegesen és esztelen, mert itt csak az a kérdés, hogy természetesen tud-e akár egy napsugártól összefonódni egy-mással addig amíg süti a ferde nap a fenekét. Ennyi.

"-Milyen volt?

 -A pasi? Aranyos.

 -Nem a pasi...

 -Hjahh, elsőre jó, abszolút listán közepes."

 

Hülye nők.

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldzazie.blog.hu/api/trackback/id/tr71673787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása